801rabu: (801rabu)
[personal profile] 801rabu
Now there's also t-shirts on this store! Yay!!

All of them are hand painted and are straight/unisex fit. They measure 64 cm long and 46 cm wide. Feel free to ask for another color or size ^.^

blast3

N3

A300

O3

S300

M3

H3
ARAb 300
b 300

Prices:
Chibi Arashi 16
Arashi Blast & Arafes 18



To place an order or for any other enquiries, just leave a comment in this post, send me a PM or an email to 801rabu@gmail.com. I’ll reply within 24 hours.

Please read ordering terms before ordering.

Thanks for looking!

Date: 2015-01-23 05:34 pm (UTC)
From: [identity profile] lilisan31.livejournal.com
Kuuuuuuuu ~
This is it !!!! They are all Perfect ! I'm so in love with the chibi Arashi ! <3
Love you Sunny !! Wait for me ~ (we live in a cruel Life you know..)

Date: 2015-01-23 06:56 pm (UTC)
From: [identity profile] 801rabu.livejournal.com
Haha!!

Maybe we should play lottery XD

Date: 2015-01-27 05:29 pm (UTC)
From: [identity profile] twiglet31.livejournal.com
omg I love the chibi Arashi ones soooo cute - I will email as I must own Ohno's lol
You are very talented !!!!

Date: 2015-01-28 11:46 am (UTC)
From: [identity profile] 801rabu.livejournal.com
Thank you cutie! Yer gonna make me *blush* :3

Profile

801rabu: (Default)
801rabu

November 2016

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Sep. 20th, 2017 09:16 am
Powered by Dreamwidth Studios